ben in Darwin! - Reisverslag uit Darwin, Australië van tommyboy - WaarBenJij.nu ben in Darwin! - Reisverslag uit Darwin, Australië van tommyboy - WaarBenJij.nu

ben in Darwin!

Door: tommyboy

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2007 | Australië, Darwin

hey!! ik had nog niet eens alles verteld
in mijn laatste berichtje, 'k was toen al in cairns, duss zou er iets meer opzetten..

Na Bundaberg waar ik naar de rumdistillerij ben geweest ben ik doorgereden naar 1770 superklein dorpje waar captain cook aan land kwam in.. jaa.. 1770. en er zit 2 km verder een ander dorp genaamd agnes water,
ik kwam daar aan en vond het zo klein dat ik dacht dat ik de volgende dag weer pleite zou zijn. maar dezelfde dag hoorde ik dat er ergens een kerel zou zijn met een stuntvliegtuigje en dat je voor 70 dollar mee kon, ik daar dus heen maar bleek dat ie vol zat voor de volgende 2 dagen dus moest ff wachten. shit maar dat had ik er wel voor over,
na die 2 dagen gingen we dan.. vliegen in het stuntvliegtuigje ik samen met een duits koppel en de piloot. 't uitzicht was echt prachtig en na een kwartiertje vliegen vroeg ie of we ertegen kunnen om in de achtbaan te zitten.. tuurlijk.. en 5 sec later zat ik met me'n kop tegen het dak aan en vloog me'n camera door het vliegtuig.. die kerel was knettergek!! salto's en ondersteboven vliegen.. vanalles.. en dat ding had 2 stuurtjes dus we konden zelf ook voor een kwartiertje ieder vliegen en deden 2 landingen op het strand zodat we van bestuurder konden wisselen, dit allemaal voor 2 uur lang! das echt geen geld..

in die 2 dagen heb ik een paar mensen leren kennen daar en we gingen elke morgen ff surfen daarna ontbijtje, soms ff 4wd in de omgeving en een beetje vissen 't was er zo gezellig dat ik er een week ben blijven hangen.. ooh en die mudcrabs op de foto's heb ik daar ook gevangen en later gekookt was lekkerrr..

na dat ben ik verder gegaan opweg airlie beach, onderweg kwam ik nog een stieren veiling tegen waar alle cowboys hun stieren kochten en verkochten was grappig om te zien en der werd me daar nog een border kollie/ kelpie pup in me'n handen gedrukt die ik gratis mocht hebben.. leuk beestje maar nee..

daarna doorgereden en tegen 6 uur langs de kant van de weg gestopt bij een truckstop om daar te pitten, staat er een oude kerel naast me johnie, 70 ofzo mager mannetje geen kunstgebit in ze'n mond, zit niet fijn.. net als ton haha.. maar echt de grootste ouwehoer heb me kapotgelachen.. de volgende ochtend toen ik opstond half 8 was ie vertrokken en had een briefje voor me'n busje gelegd met de tekst hey tom de volgende stop st lawrence -clairview..
ik ben gewoon verder gereden, maar me'n tank was bijna leeg en bij de geldautomaten bij tankstations kan ik niet pinnen omdat mijn pas uit nederland komt.. balen.. na ong 3 tankstations geprobeert te hebben zonder succes dacht ik al shit!! kom ik hier nog zonder benzine te staan.. st lawrence was 't volgende kleine dorpje, daar ingereden en proberen te pinnen maar dat ging ook mooi niet door.. nu had ik echt 'n probleem kon niet verder naar 't volgende dorp met 't laatste btje benzine, toen me'n hele auto doorzocht in de hoop dat er ergens een btje geld lag maar kwam niet verder dan 4 dollar gelukkig had ik ook nog 25 dollar uit Nieuw Zeeland en dat wouden ze wel aannemen bij het tankstation, dus ik was blij.. peut erin en karren.. wat gebeurt er knapt me'n v snaar.. in een klein dorpje en geen geld en bijna geen benzine, maar na 5 min dacht ik er ineens aan dat toen ik de auto kocht er volgens mij een extra v snaar ergens lag.. hele auto op ze'n kop en ja hoor een v snaar.. met behulp van de leatherman en een beetje gepruts de v snaar erop gelegd en karren maar weer.. na een half uurtje kwam ik bij clairview waar john was geparkeerd,hij ging gelukkig dezelfde kant op dus heb de volgende morgen 20 dollar van 'm geleend om wat meer bij te tanken en zijn toen doorgereden naar de eerste grotere plaats waar ik wel geld uit de atm kon halen... mazzelpik..

daarna ben ik naar airlie beach gegaan waar ik een boottrip zou doen voor 3 dagen, toen ik aankwam en de trip boekte moest ik 5 dagen wachten balen maarja.. de volgende dag kwam ik Andrew en Tim tegen ze waren al voor 2 maanden in airlie beach en gingen vaak vissen dus ben maar met ze meegegaan vissen en zo heb ik de eerste 3 dagen doorgebracht tot iemand me een belletje gaf dat ik pas een week later dan gepland met de boot kon en ik was niet van plan om een week langer te wachten dus ben gewoon verder gegaan..

  • 15 Juni 2007 - 06:09

    Jan:

    Hey tom dat klinkt leuk dat vliegen , niet aan het overgeven geweest .
    Of kon je dat stunten wel verdragen .
    Je bent ook aan het vissen geweest , het was een beste krab , heeft hij nergens de scharen in gezet . ( gientje ha ha ha ).
    Nee dan heb je geluk gehad , als hij maar goed gesmaakt heeft .
    Hey tom maar hoe is het met de vogels daar, ben je al mooie papegaaien tegen gekomen of andere kromsnavels .
    Ik dacht dat je daar ook een berichtje over kon doen .
    Je moet toch hele zwermen met vogels tegen komen , als je van de ene naar de andere plaats rijdt.
    Nu tom rijden maar weer , wachten op een boottrip is zonde van je tijd .
    Vooral dat je een week wachten moet, je kunt nog zoveel andere dingen zien en beleven .
    Houd de moet er in , en we horen van je .
    De groeten Jan en Fam .

  • 15 Juni 2007 - 06:54

    Stefan:

    Heey Bommytoy. .

    klinkt flexibel daarzo.. mooie sleutelaar ben je ook als ik het zo hoor. . a la McGyver met een leatherman de boel in elkaar fixen.
    Blij te lezen dat het goed met je gaat.

    Stef

  • 15 Juni 2007 - 07:29

    Peter & Herma:

    Leuk zo'n idiote stuntman, zou je in Nederland nou nooit tegen komen. Misschien kan je in Nederland je vliegbrevet wel gaan halen? Grappig dat het in een relatief klein dorp waar je niks van verwacht,het zo gezellig is en je daar zo goed naar je zin hebt. Is het misschien geen idee om een een jerrycan met benzine exctra mee te nemen...per slot van rekening heb je daar geen Anwb?
    Maak er een feest van!

  • 15 Juni 2007 - 09:21

    Nick:

    Tommetje wat maak jij toch gave dingen mee..

    Have fun..................!

  • 15 Juni 2007 - 12:32

    Mama:

    Ton zit hier bij me, MET KUNSTGEBIT !!!!!
    je krijgt de hartelijke groeten van hem en maikel en natuurlijk ook van mama, Tom wil nu eigenlijk wel dat je weer een keer terugkomt naar Oene, want maikel heb je raad nodig voor de kippen.

    xxx

  • 15 Juni 2007 - 13:20

    Geert Jan En Derya:

    Hee Tom,
    Wij houden je site ook nog een beetje in de gaten..

    Veel plezier nog daar!

  • 16 Juni 2007 - 06:46

    Anjes:

    Hey topper.. Ik lees het al wel weer!
    Je doet het nog steeds helemaalTop!!
    Dikke Kus

  • 16 Juni 2007 - 09:08

    Danëlle Sneller:

    Tom Tom, wat gaaf dat stunt vliegen. He mijn pa had nog wel een kunstgebit over voor die ouwehoer. Tot je volgende verhaal. Knuf van je oude oppas en haar kids.
    Ps. Je foto zijn gaaf.

  • 16 Juni 2007 - 10:17

    De Boutjes:

    hey,Dundee
    je moet natuurlijk nog wel een half litertje van die rum voor me scoren,kun je zo aan oe moe meegeven als ze downunder komt.ze is weer aan het ontslakken geweest,maar die rum doodt de bacterien ook wel dunkt me.als je thuis komt kun je zo bij garage Oene gaan werken,maar ik weet niet of ze daar een leatherman hebben.... is dat een synoniem voor homo ofzo???
    die tip over die jerrycan is wel het overdenken waard denk ik.heb vanavond feest in 't olde nest,dus dat zal wel weer achteruit fietsen worden vannacht...
    hoe dan ook,have some more fun en toedels maar weer...
    greetzzz Boutje1 en aanhang.

  • 16 Juni 2007 - 15:09

    De Timmertjes:

    hoi tom allereerst bedankt voor je berichtje,en het belletje was goed jou weer eens te horen.zo te horen gaat het nog steeds goed daar en maak je zoals gewoonlijk weer van alles mee gave foto's alleen krijg je wel een mager koppie hoor! moest je trouwens niet een paar keer nadenken om de pup te weigeren had je hier thuis niet gebeurt denk ik had je moeder er gewoon een pup bij gehad (knap hoor) nou heel veel plezier verder groetjes de timmertjes

  • 16 Juni 2007 - 15:18

    Patrick:

    jo stunt vlieger:P:P

    ik leest het alweer jij hoeft je echt niet te vervelen helemaal top zon jaartje reizen........

    veel suc6 nog en tot laterrzzz

    greetz kamphouse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2010

las vegas

03 Oktober 2010

las vegas

03 Oktober 2010

las vegas

05 Oktober 2007

weer ff in Bangkok

15 September 2007

Zit in Laos maar nog ff btje van aussie vertellen

Actief sinds 21 Okt. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 29518

Voorgaande reizen:

27 November 2011 - 17 Maart 2012

indonesie here we go!

30 Oktober 2010 - 11 November 2010

amerika here we come!

23 Oktober 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: