weer ff in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tommyboy - WaarBenJij.nu weer ff in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tommyboy - WaarBenJij.nu

weer ff in Bangkok

Door: Tommy

Blijf op de hoogte en volg

05 Oktober 2007 | Thailand, Bangkok

hey jongens zit weer in bangkok en ik zal er snel weer een berichtje opknallen
alles gaat lekker hier.. groeten tommyboy!

  • 05 Oktober 2007 - 07:13

    Stefan:

    Word wel weer eens tijd wat van je te horen ouwe rukker. . ;)

    Have fun daar.

  • 05 Oktober 2007 - 08:04

    Peter & Herma:

    Lijkt me leuk om weer is wat van je te horen. De maaandelijkse nieuwsbrief is wel een mooie openingszin..... Veel plezier!

  • 05 Oktober 2007 - 10:24

    Anjes:

    Jaaa Laat maar snel weer wat van je hore!! we misse je hier!!
    Kus Anjes

  • 05 Oktober 2007 - 13:10

    Marloes:

    ja ben wel weer benieuwd naar je mooie verhalen haha!
    (K) marloes

  • 06 Oktober 2007 - 08:09

    Jan.:

    Hey Tom .
    Nu jongen we zitten met smart tewachten op je verhalen .
    Laat maar eens iets ondeugends horen daar uit bangkok .
    Groeten jan en fam .

  • 07 Oktober 2007 - 22:56

    De Boutjes:

    hey Dundee,
    voor wie het nog niet weet,Dundee is back
    in town!!
    Boutje1 was gezellig aan het golfen geweest in Heerde en bij thuiskomst zeiden ze dat we een gast aan tafel hadden,ik dacht nog dat zal Leo wel zijn,maar toen stond die laban ineens voor m'n neus!!nu heb ik onze Tom 1 x zien huilen en dat was bij de begrafenis van Marcel en laat nu iemand vanmiddag tegen mij beginnen over hoe het met Marcel gaat enzo...ik zeg weet je niet dattie al overleden is dan?? nee dat wistie niet.dus toen ik onze Tom zag moest ik even een paar traantjes wegpinken onder het motto van toeval bestaat niet...
    daarna hebben we lekker gegeten en ge-ouwehoerd zoals het hoort,Boutje1 en Boutje2 hebben zelfs de voetbal de voetbal gelaten,en als dat gebeurd moet er heel wat water door ijssel (ik zal et oe beloven)
    in ieder geval heb ik nu een goede reden om naar het koefeest te gaan,even eentje drinken met Tommyboy,toch????
    greetzzz Boutje1

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2010

las vegas

03 Oktober 2010

las vegas

03 Oktober 2010

las vegas

05 Oktober 2007

weer ff in Bangkok

15 September 2007

Zit in Laos maar nog ff btje van aussie vertellen

Actief sinds 21 Okt. 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 29525

Voorgaande reizen:

27 November 2011 - 17 Maart 2012

indonesie here we go!

30 Oktober 2010 - 11 November 2010

amerika here we come!

23 Oktober 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: