weer terug in sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van tommyboy - WaarBenJij.nu weer terug in sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van tommyboy - WaarBenJij.nu

weer terug in sydney

Door: tommyboy

28 Maart 2007 | Australië, Sydney

hey

tja al ff niks meer van me laten horen maar alles gaat goed hierzo.
de formule 1 was geweldig natuurlijk! wat een geluid! ik kon natuurlijk niet gratis binnenkomen dat is allemaal zo beveiligd daar, maar 't was 100 dollar per persoon en een familiepas was 200 dollar voor 2 volwassenen en 2 kinderen en er stond niet op welke kaartjes voor de kinderen en welke voor de volwassenen was dus had nu vier kaartjes. kende 2 jongens daar in het hostel dus die zouden de volgende dag komen naar de formule en de kaartjes overkopen maar de volgende dag kwam er 1 opdagen, jammer als ik dat had geweten had ik die andere voor de deur verkocht maar tocht weer wat goedkoper binnengekomen en zo hoort dat!
daarna een jongen die in melbourne woont tegengekomen en hij vroeg of we bij 'm kwamen barbequen en toen hebben we daar dus 's avonds lekker gegeten.

volgende dag btje in melbourne wezen kijken en de dag erna naar frankston gereden dat is buitenwijk van melbourne btje daar aan het strand gelegen en heb 3 maanden geleden een jongen leren kennen die daar woont met ze'n vriendin dus zijn daar heen gegaan lekker stampot zuurkool gegeten met spek natuurlijk hmmm.. en hij bleek ook zijn eigen sterke drank te maken, gin en whiskey en van alles wat was echt supergoed te doen
en ik was na alle drankjes geprobeert te hebben was ik dus aardig dronken, die avond dus in het campertje precies voor de deur geslapen.

en we zijn nog naar phillip island geweest. zijn daar naar het circuit geweest waar ze altijd de motor grandprix houden. een rondleiding gekregen en een beetje vanallles achter de schermen gezien.
ook de volgende dag naar de pinguin parade geweest is wel grappig, rond 8 uur s'avonds komen ze allemaal met groepjes het land op om te slapen.

tja en nu zijn we weer terug in sydney omdat anjes ff naar het ziekenhuis moest om te checken of alles goed was, en 't was goed dus gaan nu ff naar de dierentuin kijken we hebben die kaartjes gekregen voor dat gedoe met die inbraak en daarna gaan we de oostkust op opweg naar cairns.

dat was 't wel weer groeten tommy

• 28 Maart 2007 - 06:49

Jan:

Hey tom.
    Ben je het gejank van de formule 1 weer een beetje kwijt , wat een lawaai he .
    Het was toch top he .
    En wordt je niet tebruin met dat zwemmen in zee , ja je moet je goed vermaken .
    Zijn er een beetje mooie dames op het strand , of valt dat wel mee.
    Eten en drinken doe je ook goed , maar wordt niet te dik .
    Of train je dat er af met al die dames op het strand.
    Hey hoe is het met de vogels , daar heb ik nog niets over gehoord.
    Ja je houd je natuurlijk alleen bezig met vogels met 2 benen en 2 armen .
    Tom je hebt gelijk jongen maak er iets van .
    Fijne tijd nog ,hoor weer van je .
    Doeiiiiiiiiii jan en fam.

• 28 Maart 2007 - 07:10

Peter & Herma:

Dat heb je toch weer mooi gefikst, niet gratis maar toch op d egoedkoopste manier naar binnen...en zo hoort dat! Jammer dat je zelf niet mee kon doen met de formule 1. Het is vast heel lekker weer daar, hier is d elente in aantocht maar ja je kent nederland....De dierentuin is vast anders dan in nederland? Andere dieren en andere opzet denk ik, heb ik datgoed? Maak er wat moois van en geniet ervan. Gretjes, Peter & Herma

• 28 Maart 2007 - 11:29

Stefan:

Heey Bommytoy,

zo te lezen alles flex. We zitten hier in een paar dagen mooi weer, en ik moet werken :S Koffiepauzes uiteraard buiten, dat dan weer wel :D
    Heb je foto's gezien, waanzinnig man. Vooral je foto met surfboard(je) met mooie tabeltop op de achtergrond. . erg gaaf.
    Op het filmpje zie je jou lachend het vliegtuig uitspringen, maar op 1 van de foto's zie ik toch even een lichte vertwijfeling. . hahaha. . mooi!
    Spreek je leter kerel!

• 28 Maart 2007 - 19:54

Joke:

hey tom dat was wel erg lang niets gehoord hoor we dachten even die is ons helemaal vergeten.maar goed je bent er weer en alles is toch weer goed met je dus gewoon weer verder naar het volgende avontuur.en dat zullen er vast nog wel een aantal worden jou kennende ik vond het hartstikke leuk je laatst nog te hebben gesproken aan de telefoon een stem doet wonderen he maar nu weer genoeg geslijmd een dikke knuf van mij en tot het volgende verhaal maar weer.

• 29 Maart 2007 - 14:38

Paulien:

hey tom!
    haha slimmerd! inderdaad zo hoort dat van die kaartjes ;) hoe goedkoper hoe beter....lekker weer daar zeker jaja maar wij hebben nu ook het zonnetje! De foto's die je elke keer weer hebt zijn echt super, we hebben ze hier allemaal uitgeprint en opgehangen :D Maak er wat van! Veel plezierrrr!! liefs&groetjes

• 30 Maart 2007 - 00:07

De Boutjes:

hey Dundee,
    gaan we ineens op afstand naar mama Dees luisteren? dat zal toch niet... en ik lees dat je wat tegoed hebt van ome Geerd,mijn advies:direct incasseren want zo weggeverig istie niet!! op het filmpje was wel duidelijk te zien dat je de grootste tonijnen uitgezocht had om te showen,maar het zij je vergeven,het stond wel stoer.wat doen ze daar eigenlijk met zoo's? al die dieren kun je daar toch ook in het wild zien?? vielleicht is het een idee om wat flesjes van dat spraakwater voor oompie te bewaren?? kan nooit veel kosten toch? by the way,die gozert met die tongpiercing die met skydiving bovenop je lag had toch geen harde plasser toen jullie beneden waren?? anders wordt het toch een beetje creepy,niet dan? oompie wordt moe en kruipt zo naast het kippetje,weliswaar niet zo avontuurlijk als bij jou,maar toch niet verkeerd.
    voor jou en Anjes:keep the good spirit up!! pleasure and fun,what else is there?? tot in Cairns i suppose??
    cheers mate,Boutje1

• 30 Maart 2007 - 19:42

Patrick :

jo bro!!

daar waren we weer ff net terug uit duitsland..... voor een weekendje.. maar het gaat lekker zo te lezen en ja wat een bruut geluidje zon f1 wagen:D maar die motogp kan dr ook wat van dus dat moet je ook maar eens checke maar dan wel gratis..... haha now mate have phun ;)

da kamphouse

• 31 Maart 2007 - 07:07

Naomi:

hey tom,
    alles goed daar hier gaat alles goed ik heb je foto,s noch gezien ze zijn erg leuk .
    ik ben donderdag jarig heb er erg zin in maar wel jammer dat jij er nie bij kan zijn heeeeeeeeeeeeeellllllllllle dikke kus van je nichtje xxx hvj

• 06 April 2007 - 16:18

Ton En Maikel:

Hey tom en anjes,

Wij willen jullie hele fijne paasdagen toewensen, een hele fijne tijd samen!

Groetjes Ton en Maikel.

• 07 April 2007 - 17:10

Stefan:

Heey Bommytoy . . alles flexibel daaro?
    Hier alles naar wens. . topfeestje gehad vannacht in Amsterdam. . Awakenings. . helemaal goed weer. Vanavond maar eens even rustig aan doen denks :) Check je later!

Stef

• 07 April 2007 - 23:06

Paaskip:

hey tommi boytje
    Jim bean in aussi,wrong, hoort bij de united states ,no wunder,
    campertje weer schoon gemaakt?
    jullie zullen wel heel druk zijn met de pasen, om al die kangeroe en struisvogel eieren te zoeken ,die verstopt zijn.
    scheelt weer in de boodschappen, als je niks gevonden hebt, stuur ik wel 10 hanen eitjes over
    groetjes
    grijze paaskip