Melbourne Formule 1 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van tommyboy - WaarBenJij.nu Melbourne Formule 1 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van tommyboy - WaarBenJij.nu

Melbourne Formule 1

Door: tommyboy

17 Maart 2007 | Australië, Melbourne

hey hallo daar ben ik weer!

we zijn van de week maar eens van sydney naar melbourne wezen touren. btje hier kijken en een beetje daar kijken ff aan het strand liggen en weer verder je weet het wel. maarjah we zitten nu in melbourne, mooie stad hiero ennuh de formule 1 is aan de gang!! whoohoo!! als je hier in de stad loopt hoor je de formule 1 wagens al janken ongelooflijk wat een geluid. en tja ik heb toch maar ff een kaartje gekocht dus morgen gaan an en ik lekker de f1 checken mooi man!
tja verder eigenlijk weinig te lullen,
dus eehh tot laterss!! groeten....

• 17 Maart 2007 - 07:15

Jan.:

Hey tom .

Dat is gaaf man .
    Vooral die rooie boliede met die tijger op de ramen en motorkap.
    Ben zelf een paar keer geweest in zandvoort en duitseland , steek wel een paar watten in je oren .
    Ben je er erg dicht bij , dan is het geluid niet om aan tehoren .
    Ben je later weg dan hoor je nog dat gejank .
    Maar maak er iets van heb een fijne dag samen.
    laters en de mats jan.

• 17 Maart 2007 - 08:46

Stefan:

Heey pik,

dat lijkt me toch wel erg gaaf zo'n wedstrijd meemaken man. . veel plezier daar!

• 17 Maart 2007 - 18:14

Daniëlle:

He tom, je verhalen mogen wel weer langer hoor vind het erg leuk om het te lezen en de kids willen het dan ook weten. Je blijft voor hen Tom met de slang, heeft toen indruk gemaakt. En jij, jij beleeft veel op je reis geniet morgen van de race en we lezen graag weer van je. Pas goed op je zelf. Dikke knuffel.

Groeten je oude oppas Danine en Dion.

• 17 Maart 2007 - 18:20

Jan:

he tommyboy geniet er van jonge wou dat dat ik er ook bij kon zijn het is wel de openings wedstrijd van het seizoen en regel even wat spijker spullen dat lukt jou wel mother fucker, hoe duur is daar zo`n kaartje? he have a good time litle son. gr. jan

• 18 Maart 2007 - 08:15

Pim:

He tommyboy,,

Gaaf man naar F1,,, maar uuhh heb jij een kaartje gekocht???

Stond er geen hekje los

• 18 Maart 2007 - 11:53

Oma Roelie:

Hallo Tom,

Leuk om al je verhalen te lezen.
    Sander uit Ommen heeft ze allemaal voor mij geprint, zodat ik ze op mijn gemakkie kan lezen.
    Hij houdt me nu op de hoogte van je belevenissen.
    Ik wens je nog heel veel plezier en doe voorzichtig.
    dikke kus oma

• 20 Maart 2007 - 16:00

Ton En Maikel Jansen:

he tom hoe gaat het nou met jou met ons gaat het goed wat gaat de tijd snel he??????? het is wel gaaf om daar te zijn bij het auto racen onze buurman heeft ook nog gekeken naar de wedstrijd he groetjes daaro en tot later he jo

• 21 Maart 2007 - 16:16

Nick:

Ow Ow wat heb ik toch gave foto's Van je gezien kerel, Je bleef lachen toen je ging bungeejumpen,Zelfs bij het springen. Nou je zou je broertje dat nooit zien doen topper! Goede reis,x

• 21 Maart 2007 - 18:44

Paulien :

Hey tommie!
    Hoe is het daar nu?!! ik heb foto's gezien,vet gaaf!!! Zo te zien en te horen heb je het helemaal leuk daar!!! we missen je wel hoor thuis ....have fun there! liefs paulien

• 21 Maart 2007 - 23:22

Geerd:

hey tom,
    gaat lekker daar , nicky liet ons vanavond je foto zien van het tonijn vissen, vis ziet er goed uit, maar jij ook, beter.

an geniet nu eindelijk ook van australie.

super van je dat je haar hebt opgevangen, en haar moeilijke tijd hebt doorgeholpen.

own you something

• 22 Maart 2007 - 19:50

Carolina:

he tommy,

je hebt jan wel heel jaloers gemaakt hoor met je formule 1, hij is er s'nachts uitgegaan om het te kijken op tv, hoe gek kun je zijn. maar je geniet er weer helemaal van lees ik ga lekker door. he de mazzel en tot hores. bey bey
    en nog heel veel plezier

• 24 Maart 2007 - 11:01

Mini En David:

Hey we zagen je foto bij de Spar! Wat een grote Tonijn hé! Veel plezier nog verder en zet nog maar wat leuke foto's d'r op he;)

Groeten uit Oene

• 25 Maart 2007 - 11:39

Gerrie Uit Oene:

alles goed in dat verre land ,je ziet wel heel veel mooie dingen zeg heel veel groeten van ons allen.

• 27 Maart 2007 - 21:52

Mama Dees:

he, Tom, krijgt alleen An nu jou mooie verhalen te horen, wij missen ze zo....

xxxx mams

• 15 April 2007 - 11:32

Sander Stegeman:

Komt er nog een mooi verhaal?? Of maak je niks meer mee?