weer terug in sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van tommyboy - WaarBenJij.nu weer terug in sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van tommyboy - WaarBenJij.nu

weer terug in sydney

Door: tommyboy

Blijf op de hoogte en volg

10 Maart 2007 | Australië, Sydney

hey daar!!

ben weer terug in sydney zoals jullie waarschijnlijk al wisten. weer vanalles meegemaakt, an is aangekomen en ik was al
2 uur te vroeg op het vliegveld omdat ik nog steeds de tijd van nieuw zeeland op me'n horloge had gheghe beetje stom. an zal wel denken wat een vage stad hier, de eerste nacht sliepen we ergens in het busje en in het midden van de nacht een gigantische hard gekreun of meer geschreew (van genot) aan de andere kant van de straat van een meid die na een feestje flink te pakken werd genomenen daarna meteen de deur werd uitgewezen
ja zegt die vent: it was a nice evening but its already to late bye bye.

volgende dag in een andere straat lag an te slapen in het busje want ze had btje een jetlag (nog steeds trouwens)maar ik zat lekker voor het busje te relaxen in de zon, komt er een stelletje langslopen en ze gingen naar een appartementje precies om de hoek
hoor ik opeens die kerel keihard die meid slaan en ze gilde het uit, wou de politie bellen maar net erna loopt die vent weg, ik ging naar de deurbellen om te kijken of iemand de beneden deur open wou doen want hoorde die meid nog huilen,en wou ff checken of het niet te erg was maar na op een paar knopjes te hebben gedrukt en niemand antwoorde sta ik daar komt die kerel weer terug, ging weer naar binnen en eerst een geschreew en later een gebek en
bleek dat die meid sex met een ander had gehad en bleek dat ze in der reet gepakt was door een vriend van die gozer en ze kon haar appartement niet goed betalen dus had ze ze'n geld gestolen.. pff vage boel

en afgelopen nacht was anjes ook al vroeg gaan slapen en ik kwam gasten tegen die gitaar aan het spelen waren met ze'n 2en in een huis schuin tegenover waar 't busje stond ff mee gaan lullen en ff in hun microfoon ouwehoeren toen vroegen ze me of ik binnen kwam een bakkie koffie doen,
tja tuurlijk waarom niet, 2 uur ff bij an gekeken lag lekker te slapen en ben daarna weer teruggegaan en tot 5 uur een elektrische gitaar wezen spelen gheghe altijd mooi natuurlijk. hierna ook maar naar bed gegaan en an was al weer wakker,
kon niet goed meer slapen en toen ik ongeveer net in slaap ging vallen belde geert in 1 keer om half 7 haha hij dacht dat 't al later was ff later weer gaan liggen hoor ik om 7 uur ineens een gigantisch kabaal van een ruit die werd ingeslagen, kijk uit het raam staat er een blonde meid en een licht getinte jongen met een muts en zonnebril op voor een gebouw dat naast de auto staat.
ze hadden met een verkeersbord een grote glazen deur kapot geslagen waarna die jongen naar binnen ging en de trap opliep
en boven een andere deur intrapte waarna het alarm afging. na 5 min stond die meid aan de andere kant van het busje en belde de jongen dat ie naar buiten moest komen,
heb de camera gepakt en 't op film gezet
toen die meid naar de deur liep om te kijken waar die gast bleef en dan zie je de jongen vol met ze'n gezicht op de film het
gebouw uitlopen met allerlei spullen in ze'n handen. ze konden niet in het busje kijken omdat de ramen geblindeert zijn
maar ik kon ze perfect zien.
5 min later bellen rob en jordy dus ik zei meteen wat ik nou weer meegemaakt had.
ben toen de auto uitgegaan het nummer van de beveiliging gebeld wat met een sticker op het raam geplakt stond en ff later komt er een taxi aanscheuren met de manager
toen kwam de beveiliging en toen de politie
de manager was zo blij dat 't op film was
volgens de politie hadden ze anders niks teruggekregen van de verzekering.
ff binnen een bakkie gedaan en gekeken wat een rotzooi de inbreker had gemaakt
en ff later vroegen ze of we mee wouden naar het bureau om een verklaring af te leggen, dat hebben we gedaan was donders gezellig, kreeg een kaart zodat we hier altijd gratis naar het zwembad kunnen
en we zouden van de manager een trip
naar de dierentuin krijgen maar ik weet niet waar zij nu is gebleven dus 't zou denk ik geen dierentuin worden vandaag.
hebben de video nog niet afgegeven
dus als we niet naar de dierentuin kunnen
dan moet ze 't filmpje maar kopen gheghe!

we gaan nu zo lekker naar bondi beach
ff zwemmen en lekker chillen.

greets Tommyboy

  • 10 Maart 2007 - 07:08

    Jan.:

    Hey tommy.
    Nu dit is weer klasse ,je word toch niet de nieuwe 007 Tommy bont.
    Het is daar dus een ruige boel.
    En kijk je wel uit met ff zwemmen wij zagen op tv en de krant dat daar een jaws de kust belaagd en wel een jongen van 5 a 6 meter .
    Of ga je nu ff een hengeltje uitgooien , hey echt iets voor jou.
    Een biefstuk aan de haak en pom pom pom ?????
    En als je toch naar de dierentuin gaat dan wens ik jou een fijne dag.
    Tot de volgende keer maat.
    Doeiiiiiii jan en fam.

  • 10 Maart 2007 - 07:27

    Stefan:

    Whahaha, Tommyboy. . wat een geweldig verhaal weer. Je maakt potdomme ook wat mee daarzo. Ongelooflijk :d
    Veel plezier nog daar!

  • 10 Maart 2007 - 08:42

    Peter & Herma:

    Het is ongelooflijk wat jij daar allemaal mee maakt!
    Je kunt er straks echt een boek over schrijven...
    Zo'n vrijkaart voor het zwembad is niet gek! Maak er wat van en genieten!

  • 10 Maart 2007 - 09:22

    Nick:

    Heeey Tommy,

    Voor dat filmpje kan je minimaal wel 200 Eurotjes vragen, zo'n dierentuinkaartje kost nog geen 20 denk ik,

    Als die vent nog een keer dat meisje gaat slaan zeg je gewoon:

    IK GRIEP OE!! ';-)


    Have fun..

  • 10 Maart 2007 - 09:23

    .:

    Haj'm piet?

  • 10 Maart 2007 - 12:32

    Marloes:

    heej tom! wat een geweldig verhaal! zo maak je nog wel veel mee dus en wat een goede actie met je camera!!haha. veel plezier verder! liefs Marloes

  • 10 Maart 2007 - 14:06

    Patrick:

    arie ik heb'm :D

    jo bro!!!

    dus weer lekker chille in ausie now je hebt het een stuk beter als ons hier met het weer in ieder geval :P maar khoop dat je het nog in de hand kunt houde en lekker naar de muziek kunt luiste en miss ook wel kunt maken als je een beetje gaat gitaar lesse

    greetz kamphouse

    haj'm

  • 10 Maart 2007 - 17:47

    Lisatje:

    óeeehhh wat een sexy man ben je toch.. niet stiekem met me zusje er vandoor gaan hoor.. want die valt op van die stoere jongen en wat moet ik dan hahah :P ik hoop dat jullie het er leuk gaan hebben met elkaar!!! lief zijn voor elkaar en (kan het niet laten) doe het veilig he. hahaha

    lieve kus voor jou en aan me andere helft lisa (K)

  • 10 Maart 2007 - 21:23

    Geerd:

    Hoi Tom, en An,
    ik heb naar jouw mail adres, de site van Ron Bredl doorgemaild, lijkt me wel wat voor jullie,met die grote krokodillen, pas op dat ze ou nie griep
    papa geerd

  • 10 Maart 2007 - 22:45

    Mama Dees:

    mmm, begin me zo langzamerhand zorgen te maken of je ooit nog wel zult gedijen in het rustige Oene, of leef je nu in de hoogste versnelling zodat je er weer heel lang tegenaan kunt?? Ik ben benieuwd......man, wat een avonturen weer, trek je ze naar je toe of zo??, wat jij in een paar dagen beleefd doet een ander nog niet in een maand !!, ben stiekem wel weer een beetje trots op je als ik je stukkie lees, je rechtvaardigheidsgevoel en lef bewijzen maar weer dat jij je hart wel op de goede plaats hebt, maar dat wist ik natuurlijk al, en papa Geerd waarschijnlijk ook, anders vertrouwde hij jou niet zijn kostbare bezit toe!! Hoop dat je haar gauw wat van t mooie land laat zien, want in Sydney is t wel heftig allemaal!!tot mails,

    have fun enzo,

    liefs xxx mams

  • 12 Maart 2007 - 20:42

    Inge:

    hey kids,
    heb contact gehad met Rob bredl,hij is zelf nu niet aanwezig op het park. i.v.b met familie omstandigheden, daarom is het park nu zo goed als gesloten, omdat het een familie park is. maar hij heeft me het mobile nummer gegeven van Rob, Rob is everyday in the park to feed the animals, your welcome joining him adress : Whitsunday area in Airlie Beach, you can call Rob on his mobile phone, geef ik jullie wel via hotmail door, wat een leuke en sympathieke mensen zijn die australiers, kan me voorstellen dat jullie het naar je zin hebben, kunnen de nederlanders nog wat van leren,have fun kids , talk to you later, hugh mum

  • 13 Maart 2007 - 19:04

    Royski:

    Alles goed daar?

  • 16 Maart 2007 - 00:26

    De Boutjes:

    hey Dundee,
    ongeveer 1 week geleden hoorde ik een bekende stem aan de telefoon en J. zei Tommyboy belt op en verdomd je was het!! leuk man,je klonk nog net zo als bij het oener koefeest.
    overigens zijn J en ik deze week 15 (lees:vijftien)jaar getrouwd,je snapt niet hoe zo'n meid dat volhoud,of wel dan?? afijn we hebben besloten om een en ander te vieren met een etentje in Vierhouten (of all places)
    gaat zondag gebeuren met onze kids en wederzijdse ouders,maar bij gebrek aan Romboutjes nemen we oe moe mee ter compensatie (in de goede zin des woords overigens,vanzelf)
    ik had die Aussies toch wat inventiever ingeschat,want als je vrouw zich vrijwillig laat boren door een ander dan hang je toch een rood lampie achter de gordijnen,dan hou je er tenminste nog een paar knaken aan over of niet dan??
    Boutje1 is eergisteren naar de Grolsche bierbrouwerij geweest en vervolgens naar de Enschedese binnenstad,heel leerzaam allemaal en natuurlijk zoals ze dat noemen in gepaste dronkenschap weer thuis gekomen...
    wat hoor ik,moet Anjes met de boot naar huis?lijkt me een best end...
    OK jochie,ik ben weer even uitgeluld,niks doen wat ik ook niet zou doen,en voor de rest:ie ziet maor
    toedels enzo,ook namens vrouw en kinderen,
    cheers,Boutje1

  • 16 Maart 2007 - 07:59

    Stefan:

    Heey Bommytoy. . alles lekker daarzo? Hier alles prima. Spreek je zo!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2010

las vegas

03 Oktober 2010

las vegas

03 Oktober 2010

las vegas

05 Oktober 2007

weer ff in Bangkok

15 September 2007

Zit in Laos maar nog ff btje van aussie vertellen

Actief sinds 21 Okt. 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 29524

Voorgaande reizen:

27 November 2011 - 17 Maart 2012

indonesie here we go!

30 Oktober 2010 - 11 November 2010

amerika here we come!

23 Oktober 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: