busje verkocht! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van tommyboy - WaarBenJij.nu busje verkocht! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van tommyboy - WaarBenJij.nu

busje verkocht!

Door: tommyboy

Blijf op de hoogte en volg

03 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Christchurch

hey allemaal!

zo ik heb het busje weer verkocht
ik kwam nadat ik in hokitika was geweest
een lifter tegen aan de kant van de weg.
had 'm een lift gegeven en hij is vanaf
toen nog steeds mee aan het reizen.
hij blijft hier nog een maand en vond 't zo relaxed met 't busje dat ie m wel over wou kopen. dus heb 'm gisteren de bus verkocht
maar slaap er nog steeds in enzo dus helemaal toppie. ik heb 'm voor dezelfde prijs verkocht, misschien had ik er wel meer
voor kunnen krijgen maar dan had ik 't risico dat ik 'm niet zou verkopen omdat ik nog maar een paar dagen heb voordat ik naar aussie ga en nu heb ik ook geen gezeik met briefjes ophangen en op internet zetten ofzo.
zit nu in christchurch en ik denk dat ik hier ook blijf 't is wel een leuke stad.
tja heb veel gezien maar eigenlijk weinig te vertellen...

groeten van Tommy

  • 03 Maart 2007 - 07:14

    Jan:

    Hey tom .
    Busje verkocht maar dan moet je wel iets anders kopen.
    Want je wilt toch verder het land bekijken.
    Of heb je het wel een beetje gezien daar , en verlang je weer naar Oene.
    Zo niet dan moet je ons wel leuke verhalen berichten , anders wordt het een beetje saai.
    Nu ik hoop dat je snel een andere wagen vindt en er weer gezellig op uit trekt.
    De mats jan en fam.

  • 03 Maart 2007 - 08:57

    Patrick:

    jo bro!!
    het is je weer gelukt dus lekker rond cruisen en je centen weer vangen :P maar das alleen supaah maar wanneer ga je weer terug eigenlijk??

    now we hebben het er weer op zitten een wintersport om nooit te vergeten qua weer dan jeetje ppfff eerst zo groen als gras dan later 10cm snee dus stef en je pa hadden een daggie geluk echt perfect now en toen ging het berg afwaards hahah weer helemaal groen en regen :(:( en de laatste dag weer wat snee maar goed het was niet alles maar voor de rest lekker gehad... alleen ja daniël miste je wel ;)now de groeten dan maar weer

    kamphouse

  • 03 Maart 2007 - 09:46

    Boutje1:

    kwam je een lifter tegen aan de kant van de weg???? goh!!!
    greetzz my boy!

  • 03 Maart 2007 - 12:03

    Herma & Peter:

    En gauw dan maar verder trekken om nog meer te zien!Hé maar die leuek verhalen uit christchurch...komen die in de volgende mail? Maak er wat van!

  • 04 Maart 2007 - 10:55

    Nick:

    Heeey tommyboy!

    Dikke tonijnvisser van me, mis je me al een beetje ;-)

    Nick

  • 04 Maart 2007 - 11:18

    Ton En Maikel Jansen:

    he tom hoe gaat i nou met jou met ons gaat het goed wat een tijd al weg he he geert komt over 4 weeken ook naar jou toe gr ton en maikel jansen

  • 04 Maart 2007 - 14:52

    De Timmertjes:

    hallo tom

    zo te lezen gaat alles hardstikke goed met je,mooi joh dat je het busje al weer verkocht hebt, al weer een zorg minder,we hebben al weer een tijdje niets van ons laten horen,we hadden n.l even geen computer.
    groetjes van ons allemaal,veel liefs doeiiiiiiii

  • 06 Maart 2007 - 20:11

    Inge:

    Hoi Tom,
    An zit inmiddels al 9 uurtjes in de lucht, we hebben haar gezellig met z'n allen weggebracht,vond het nog niet meevallen om An zo alleen weg te zien gaan maar ja ,ze wilde dit zo graag. je vader bracht nog je tandpasta, en even later kwam Nick er ook nog aan met tandpasta, er zijn ook nog cd's voor je gebracht, dus je hebt weer genoeg muziek voor een paar maanden, Sheela was aan het lessen voor de motor, Nick is vandaag met haar meegegaan, morgen lessen ze weer samen, als de instructeur niet kijkt gaat Nick op zijn achterwiel, hij mag nu met sheela in de auto meerijden, want zij stapt niet meer bij hem in.heeft zijn rijbewijs denk bij de boterbonnen gehaald,net zo als Lisa denk,die rijdt,belt en zit zich op te maken in de auto,en dit alle drie tegelijk , Nick zag Sheela ook wel een beetje zitten, tís nog zo'n lekkere snotneus.
    nou Tom je bent weer een beetje op de hoogte, wil je Anjes dit nog even doorgeven: Dinsdag was eruit, zijn nog 15 over.weet ze wel genoeg, veel plezier en spreek jullie snel.
    groetjes Inge
    P.s Geer is op zoek naar het ticket wat Ton Janssen je weet wel de helft van de helft met extra korting

  • 06 Maart 2007 - 20:11

    Danielle (uit Wijk):

    We hebben je gemist op de wintersport! Was weer een hele leuke week ondanks de slechte sneeuw.
    Je zal nu onderhand wel weer in Australie zitten om Anjes te begroeten. Wens je nog heel veel plezier enne... blijf van die leuke verhalen schrijven. Heb met veel plezier zitten lezen. Take care and have fun, x Danielle

  • 06 Maart 2007 - 23:30

    Mams:

    Hoor net van je broer dat je weer veilig bent geland in aussie, gelukkig !! Hele gezellige tijd samen met anjes gewenst, we horen wel weer wat jullie allemaal beleven.

    gr. mams xxxx

  • 07 Maart 2007 - 22:12

    Sheela:

    hey tom
    hoe issie nu met je?
    ik hoop dat je daar samen met an een mega tijd gaat krijgen.
    dikke kus

  • 07 Maart 2007 - 23:20

    Mum:

    hay kids, how is everything going, engious to hear from you. An, don't worry about your animals ,lies takes good care of them, she enjoys staying at your place.
    enjoy your holliday, have a great time , take care love you mum


  • 09 Maart 2007 - 16:58

    Peter:

    hoi, ik hoorde laatst van je moeder dat het goed met je gaat en dat je , je prima redt, hier ook alles goed, je vissen groeien, de rijgers loeren en ik heb last van de je weet wel vogels, je droomauto staat nog steeds waar die stond, dus daar hoef je geen zorgen om te maken, groet peter.

  • 10 Maart 2007 - 19:50

    Boutje 2:

    hey tommyboy allus goed met mij wel hoor leuk dat je laats effe belde maar jammmer dat ik er nie was had je nog wel effe willen horen maarja volgende keer beter maar veel plezier verder mzzzl enne kamphous kun je maby effe een keer de foto's sturen van wintersport

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2010

las vegas

03 Oktober 2010

las vegas

03 Oktober 2010

las vegas

05 Oktober 2007

weer ff in Bangkok

15 September 2007

Zit in Laos maar nog ff btje van aussie vertellen

Actief sinds 21 Okt. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 29523

Voorgaande reizen:

27 November 2011 - 17 Maart 2012

indonesie here we go!

30 Oktober 2010 - 11 November 2010

amerika here we come!

23 Oktober 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: