aan de westkust! - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van tommyboy - WaarBenJij.nu aan de westkust! - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van tommyboy - WaarBenJij.nu

aan de westkust!

Door: tommyboy

Blijf op de hoogte en volg

18 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Greymouth

hey hey!

ben de hele tijd in golden bay geweest super mooi daar!
ik ben trouwens alleen aan 't reizen nou mijntje wou 'n andere kant op, dus ik ben
naar golden bay gegaan en toen ik aankwam was 't aardig laat en ik ontmoete een duitser op 't strand die aan het vissen was waarmee ik later ergens verderop heb gegeten
en ik had de radio aangezet, accu van de auto leeg en me'n raam stond open dus kon 'm niet meer dichtkrijgen en later in de avond was die gast knetters dronken en bleef maar zingen met een discman op ze'n kop en hij zat precies naast me'n open raam, toen ik wou gaan slapen om 3 uur 's nachts gekke duitsers...
volgende dag heb ik de accu uit zijn auto gehaald ff in mijn auto gedaan, mijn auto gestart en weer omgewisseld.
en later zijn we naar 2 grotten wezen kijken en er een heel stuk ingelopen super mooi en allemaal van die glowworms die wormpjes die licht geven in het donker,

die avond wou ik weer teruggaan om verder te reizen en toen kwam ik in takaka aan
en kwam ik een groepje jongens tegen en ze vroegen of ik mee wou filmpje kijken en btje ouwehoeren en ben meegegaan en heb een supergezellige avond gehad daar geslapen en de volgende dag rond 4 uur moesten ze werken
dus nu wou ik echt gaan omdat ik niet te lang op dezelfde plek wou blijven kom ik 5 km van het dorpje een zalmkwekerij tegen je kon er ook gaan vissen enzo net als 't smallert. ben er ff wezen kijken en reed later iets verder met de auto langs een mooie rivier en heb daar een knettersdikke paling gevangen, tja en het was al laat dus ben ik maar weer naar takaka gegaan er is daar ook een gratis camping aan een rivier ik dacht, ga daar eens kijken misschien zijn er een paar mensen die wel een stukje paling lusten.

daar aangekomen trek die dikke paling nog levend uit een zak en meteen allemaal mensen kijken natuurlijk, en had meteen 3 mensen die wel mee wouden eten, dus de paling schoongemaakt en in mootjes gehakt
en 't was weer een gezellie avondje met ze'n vieren om een kampvuurtje en een lekkere paling erbij. jkammer dat ik aan het eind nog de helft moest laten liggen want 't was veel te veel en kon 't ook niet bewaren natuurlijk.

de volgende dag zat ik nog met een meid op een kleedje beetje te lullen komt er een auto aangereden met de jongens erin waar ik een avond ervoor een feestje had gebouwt.
ze dachten dat ik allang weg was omdat ik had gezegt dat ik weg zou gaan. zijn toen met ze'n allen naar de pupu springs geweest.
de grootste spreng in de wereld (dacht ik)
en zijn later weer naar hun huis geweest, goed avondje gehad, daar geslapen en ben de dag erop toch echt weg gegaan en ben nu weer lekker verder aan het reizen aan de westkust van het zuideiland. 't is hier super mooi de zee is heel ruig hier en
op 't strand ligt allemaal wrakhout en er zijn veel rotsen enzo.

dat was 't weer voor deze keer
groeten tommyboy

  • 18 Februari 2007 - 06:53

    Jan:

    Hey hey tommyboy.
    Je vermaakt je goed , dat is wel te merken aan je berichten
    Wij krijgen ze automatisch binnen.
    Eerst ging het niet goed , de schijf kwam te vol met de familie , die deden mee met de cros amsterdam--dakar challenge 2006.
    Dit was ook een spektakel misschien iets voor jouw.
    Nu zo als jij je berichten schrijft is het daar ook ,alleen veel smeeriger de kakkelaken komen uit de kraan.
    Hier vertel ik je wel meer over als je terug bent.
    Maar je bent ook lekker aan het vissen , was die dikke paling niet te gronderig , want de helft was nog over jij bent toch een echte smikkel , was ik er bij geweest had ik je wel geholpen om hem op tekrijgen .
    Maar dat weet je wel .
    Zo nu vind ik het wel genoeg .
    PS de groeten van Monique nathalie en janneman.
    Hey boy de mats.

  • 18 Februari 2007 - 08:58

    Nick:

    Heeeey mooie broer! Leuk je verhalen te lezen kerel,.. Maar wanneer ga jij nu eigenlijk eens een keer Werken daar?

    Want die jongens gaan om 4 uur al werken?.. :-)

    Groeten Nickyboy

  • 18 Februari 2007 - 11:30

    Patrick & Anja:

    Jo Bro!!!

    kerel je beleeft daar wat met een paling ja die gaste zijn da nie gewend natuurlijk maar boeiend weten die gasten ook eens wat dat is :P maar we gaan je wel missen met de wintersport..... maar jij zult het daar ongetwijfeld niet minder hebben

    greetzzz Kapmhouse en Anja

  • 18 Februari 2007 - 23:52

    De Boutjes:

    hey Dundee,
    het begint er op te lijken,of niet dan jochie? het is nog wel geen hamerhaai of pijlstaartrog,maar een palinkie van 80-90 cm is natuurlijk niet verkeerd.wat voor aas had je eigenlijk,een leuk visje of een knoepert van een regenworm?
    die bezopen mof zong die ook nog hazes dan wel
    manke nelis?(ooh had ik
    maar 2 benen...)
    nou weet ik niet of je ons allemaal in de maling neemt,maar met een kippetje alleen op een kleedje gaan zitten is natuurlijk niet des rombouts,of wel dan?? en ik heb sterk de indruk dat je wel wat genen van die tak van de familie hebt meegekregen.
    nou gaat oompie zo pitten,want morgen weer een workout bie oe moe in de kelder...ja je moet er wat voor doen om fit te lijken...maar dat van die gin sprak me meer aan...
    all the best mate and have fun as long as possible....
    ook namens vrouw en kinderen de groeten maar weer van Boutje 1

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Greymouth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2010

las vegas

03 Oktober 2010

las vegas

03 Oktober 2010

las vegas

05 Oktober 2007

weer ff in Bangkok

15 September 2007

Zit in Laos maar nog ff btje van aussie vertellen

Actief sinds 21 Okt. 2006
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 29519

Voorgaande reizen:

27 November 2011 - 17 Maart 2012

indonesie here we go!

30 Oktober 2010 - 11 November 2010

amerika here we come!

23 Oktober 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: