nog steeds in wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van tommyboy - WaarBenJij.nu nog steeds in wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van tommyboy - WaarBenJij.nu

nog steeds in wellington

Door: tommyboy

07 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

hey hey

ik zit nog steeds in wellington
was aan het wachten op die brief van de auto
maar jah ik ga niet langer meer wachten anders zit ik de hele tijd in dezelfde stad, heb ik geen zin in dus ga nu met een uurtje op de boot naar het andere eiland.
ben paar keer wezen vissen op haring en een of andere vage vis die je op blinkertjes vangt hiero en was gisteren aan het vissen aan de kade komt er ineens een pinguin voor me zwemmen
alle kleine visjes opeten haha was wel ff mooi om te zien.
maarjah verder weinig te lullen dus ik gaat er maar vandoor...

groeten!!

• 07 Februari 2007 - 06:06

Stefan:

Heey Tommy,

mooie ambtenarij daar dus. . kun je ze daar ook niet omkopen ofzo? ;) Heb je al wel weer een nieuwe maatje gevonden daar? De groeten.

• 07 Februari 2007 - 09:05

Peter & Herma:

Vervelend dat je die brief nog niet hebt. Maar goed dan kun je nu eilanshopping doen. Zo zie je weer is wat. Die pinquin had het mooi bekeken, wel een slimme. Heb je voor jezelf nog wel een visje kunnen opbakken of had de pinquin de hele buit? Maak er wat van, have fun

• 07 Februari 2007 - 12:57

Moniek :

ah lief een pinquin haha.
    veel plezier nog. kus moniek

• 07 Februari 2007 - 17:19

Pedro Pescador:

Een pinguin (met een g), mmm, hebben ook wel mooie veren, wellicht kun je er wel een paar vliegjes van maken. Vangen dus de volgende keer. Gewoon denken dat het een eend is ofzo, maakt het wat gemakkelijker.
    Groetjezzzzzzz, Pedro.

• 07 Februari 2007 - 18:32

Patrick:

jo jo!!! ja goed tis mooi kut met die papieren maar kzou dr ook nie opwachten now take it easy

da kamphouse boy!!!;)

• 07 Februari 2007 - 21:27

Johny:

Hai Tom

Ik heb een bericht gemist,omdat Thijs terug kwam uit Brazil,( dus druk) grote welkomsparty georganiseerd huis vol vrienden en vriendinnen. Super gezellig.Maar nu volg ik je weer op de voet ik lees nu dat je skydiving hebt gedaan,ik moet zeggen je hebt wel lef, SUPER. En wat schetst mijn verbazing( een foto) Yes geweldig.
    Heb je inmiddels al een nieuwe reisgenoot (note)

groetjes van ons allen
    doeggggggggg