flex - Reisverslag uit Sydney, Australië van tommyboy - WaarBenJij.nu flex - Reisverslag uit Sydney, Australië van tommyboy - WaarBenJij.nu

flex

Door: Tommy

26 Augustus 2007 | Australië, Sydney

tjoo ik moet er maar gauw weer wat opknallen he! haha zit in tassie en
alles gaat flex.. groeten

• 26 Augustus 2007 - 05:27

Jan:

Hey tom .
    Hoe is het aan die kant , lang niets meer gehoord van je .
    Ik dacht er is toch geen kroko bij je op bezoek geweest , of een grote boa .
    Ha ha ha geintje .
    Je bent natuurlijk met je moeder op stap geweest , en je hebt haar de mooie plekjes laten zien van Australie .
    Nu plaats maar eens een groot verhaal wij willen alles weten wat je daar allemaal beleefd .
    Wij horen van je .
    De mats jan en fam .

• 26 Augustus 2007 - 14:23

Ton En Maikel Jansen:

he tom hoe gaat het met ons gaat het goed he bedankt voor de arm band hij erg mooi heb je nog wat leuks gedaan voor de rest en de kuikens zijn uitgekomen en weer 6 nieuwe kippen er bij nou hou je taai en doe lekker NIET rusting :) gr maikel en ton later

• 03 September 2007 - 15:46

Ernst Jr:

heej tommyboy alles goed bedankt voor je armband en nog veel plezier in thailand

• 05 September 2007 - 13:27

Joke:

hey tom allereerst natuurlijk van harte nu moet je dus echt volwassen zijn hahahaal een tijdje niets meer van je gehoord maar ja jij beleefd ook meer dan genoeg daar dat je ons haast helemaal bent vergeten.nu dus in tailand nou ook daar is weer genoeg te zien en te beleven.nu de groetjes uit emst en natuurlijk een dubbele knuf joke

• 05 September 2007 - 15:54

Fem:

Lieve Tommyboy, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! Dikke kus!

• 08 September 2007 - 08:30

Ilse:

heej tommy...helemaal vergeten dat je jarig was ...sorry!!!!!maar alsnog gefeliciteerd haha..sprak je broertje gister op de grote kermis van t spetterende oenerfeest...(snap nu weer iets beter waarom je daar bent:P)..maar die vertelde me dat je nu weer in thailand zit...ik kan t echt allemaal niet meer bij houden haha...had je vorige week nog een sms gestuurd..maar hoorde ook al van nick dat je een nieuw nummer hebt;),en buiten dat om heb ik een nieuwe telefoon (wel t zelfde nummer)en heb ik per ongeluk je nummer gewist...blond he...
    maar ja nog veel plezier!!!

dikke kuss van mij